Ved medicinbestilling:
Første gang der bestilles medicin over hjemmesiden, skal det ske via en email konsultation. Det gælder for hvert lægemiddel.
Selvbetjening
Ved at trykke på selvbetjenings-knappen her på siden, får du mulighed for at
- Bestille tid
- Forny recepter på fast medicin
- Skrive til lægen
- Læse beskeder fra lægen
Du kan læse nærmere om brugeroprettelsen herunder:
Første gang du besøger selvbetjeningen, skal du oprettes som bruger*
Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Log ind med NemId” knappen når du er inde i selvbetjeningsvinduet.
Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er vigtigt at du udfylder e-mail feltet med en gyldig e-mail adresse, da vi bruger denne mail adresse til at sende et aktiveringslink og senere til at give dig besked, når der er svar på e-portalen fra din læge.
Når du har udfyldt brugeroprettelses skemaet, og har trykket på “opret ny bruger”, modtager du kort efter en mail fra “noreply@besoeglaegen.dk”. Mailen sendes til den email-adresse du angav, da du oprettede dig som bruger.
Tryk på aktiverings-linket i mailen – et nyt vindue vil nu åbne sig og du vil her kunne se, at din bruger er vellykket aktiveret.
Du kan fremadrettet selv vælge om du vil:
- Logge ind på e-portalen med dit CPR-nummer samt dit PASSWORD (det du netop har oprettet, da du registrerede dig som bruger)
- Logge ind med MitID
*Ovenstående gælder for personer over 15 år, der har et MitID. Er du under 15 år, skal du kontakte klinikken for at blive oprettet.